Érvek az oltások ellen

Nyomtatás
Share/Save/Bookmark

Az alábbi interjú egyesületünk tiszteletbeli elnökével, Dr. Ébert Jenővel készült 2006-ban, Németországban. Kérésünkre az eredeti szöveget lábjegyzetekkel látta el, hiszen azóta néhány dologról másképp vélekedik. „Az idő azóta nem állt meg, én is okosabb és tapasztaltabb lettem..."

Dr_Ebert_Jeno

„Nincs olyan független, megbízható, komoly tanulmány, amely az oltások hosszú távú hatásait vizsgálná." – Dr. Ébert Jenő (60) belgyógyász széles körű szakképzettséggel rendelkezik a kardiológia, pulmonológia és gasztroenterológia területén. Igazgató főorvosként dolgozott egy Augsburghoz közeli klinikán, és 1990 óta magánrendelőt vezet. Huszonnégy éve alkalmaz homeopátiás gyógymódokat. A Bajor Orvosi Kamara elismert oktatója, aki orvosoknak tart képzéseket homeopátiás és természetgyógyászati módszerekről, illetve ismeretekről. A következő beszélgetésben, melyet Ulrike Rostan vezetett, az oltások kritikusaként nyilatkozott.


Dr. Ébert, mit kifogásol az oltásokkal kapcsolatban?

Ha visszatekintünk az időben, az oltás elmélete alapvetően nagyon szép és nagyon jó. Beoltom a pácienst egy lehetőleg legyengített betegség kórokozójával. Ez a személy ez ellen a későbbiekben ellenálló lesz, és ha ez a kórokozó újból támad, akkor a páciens nem lesz beteg. De ez csak elmélet, a gyakorlatban ez nem így működik. Ugyanis nézetem szerint az oltás önkényesen manipulálja az immunrendszert, ezért az sajnos nem úgy fog működni, ahogy azt mi elképzeltük. A fő kritikám az oltásokkal és az oltáspolitikával az, hogy a veszélyekre és mellékhatásokra sajnos nem mutatnak rá.

Van olyan oltás, amit Ön hasznosnak tart?

Azt kell, hogy mondjam, hogy korom előrehaladtával egyre kevesebb oltást tartok hasznosnak. Vannak vitatható oltások, melyeket lehetne alternatív módszerekkel helyettesíteni, pl. a tetanusz, a diftéria, vagy a gyermekbénulás esetében. Ezekről az oltásokról van mit beszélni, illetve vitázni, és lehet mellettük vagy ellenük dönteni. Az összes többi oltást, amit agyonreklámoznak, értelmetlennek tartom.

(1) Utolsó és végérvényes meggyőződésem, hogy nincs olyan oltás, ami hasznos lenne. Èppen ellenkezőleg: számomra statisztikailag bebizonyított tény, hogy az ún. „védőoltások" nem védenek, hanem beteggé tesznek.

Nos, Németországban már nem fordul elő gyermekbénulás, vagyis polio. Mégis van bizonyíték ezen oltások sikerességére?

Az oltást támogatók ezt szívesen bizonygatják. De ez az állítás, illetve ez a dogma téves, mert nem így van. Ha valamivel régebbről és pontosabban megvizsgáljuk a polio elleni oltást, megmutatkozik, hogy a megbetegedés nem az oltás következtében lett ritkább, hanem egy 1952-55 között fellépő statisztikai trükk miatt. Amikor a polio elleni oltást bevezették, az esetszámok már csökkenőben voltak. Ehhez jön még, hogy a poliót átdefiniálták: egészen addig poliónak számított minden olyan eset is, amikor csak rövid lefolyású volt a bénulás. Az új definíció szerint csak olyan eseteket kell poliónak számítani, ahol több mint 60 (!) napig állt fenn bénulás. Ez az új meghatározás az esetek számának azonnali csökkenéséhez vezetett. És még egy faktort nem szabad figyelmen kívül hagyni: ez pedig a DDT nevű rovarirtószer, amit az 50-es években nagy lelkesedéssel és gondatlanul használtak. Egy DDT mérgezésnek hajszálpontosan ugyanolyan tünetei lehetnek, mint a poliónak. Így ezek az esetek is beszámítanak a statisztikába. Amikor aztán hamarosan a DDT-t betiltották, természetesen a bénulásos esetek, és ezzel együtt a poliós esetek is csökkentek. Mint tudjuk, a diagnózist orvosok állítják fel. Egy betegséget nagyon jól át lehet keresztelni, pl. a poliomyelitis (gyermekbénulás) helyett aszeptikus meningitis (agyhártyagyulladás) diagnózist állítanak fel. Vannak amerikai statisztikák, hogy az aszeptikus meningitis ugyanolyan mértékben növekedett, mint amilyenben a polio csökkent. Nem kétlem, hogy a polio elleni oltással a megbetegedés elleni tudatos immunizálás a cél. Mégis az az állítás, hogy a poliót az oltással számolták volna fel, egy téves dogma. Hogy az oltások kevéssé vagy egyáltalán nem hatnak, azt pl. a BCG oltás igazolja, amit 1997-98 óta egyáltalán nem ajánlanak Németországban. Tizennyolc év után a STIKO (Német Oltási Tanácsadó Testület) végre felébredt! 1979 óta ismeretes volt, hogy a tuberkulózis elleni oltás nem hat. Ezt egy Indiában elvégzett, nagy területre kiterjedő tanulmány is igazolta. 1968-71 között zajlott a vizsgálat. 1979-ben publikálták az eredményeket, de Németországban először csak 1983-ban közölték. Mégis vannak még olyan országok, mint pl. Magyar-, és Lengyelország, ahol ez az oltás kötelező, és 3-5 napos csecsemőket is beoltanak vele. Ez katasztrófa!

Akkor a polio- vagy a kanyaró elleni oltásokat a fejlődő országokban még hasznosnak tartják, mivel ott a higiénés feltételek rosszabbak, mint nálunk (Németországban)?

Jól gondolja, a fejlődő országokban így van: Afrikában vagy Ázsiában, ahol a higiénés feltételek nem olyanok, mint Németországban. Ott a kanyaróoltásnak lehet létjogosultsága.(2) Persze Németországnak, mint ipari nagyhatalomnak, és a WHO-nak is sokkal többet kellene azért tennie, hogy ezek az afrikai, illetve ázsiai országok tiszta ivóvizet kapjanak. Kevesebbet kellene azon dolgozni, hogy – úgymond – „jónak gondolt" oltóprogramokkal érjék el a megbetegedési, illetve halálozási ráta csökkenését. Amíg nem áll rendelkezésre tiszta ivóvíz, az összes oltást feleslegesen vezetik be.

(2) ... a kanyaróoltásnak sehol nincsen létjogosultsága...

Egy gyermek egészséges fejlődése szempontjából fontos, hogy átessen bizonyos betegségeken?

Igen. Harminchat év orvosi gyakorlat után ez a szilárd meggyőződésem. Újra és újra azt tapasztalom, hogy némely gyermekbetegség nagyon pozitív hatással van ezekre a kis emberekre. Előzőleg említette a kanyarót: 1 éves kortól 10-12 éves korig a kanyaró veszélytelen, ártalmatlan betegség. Akkor lehet veszélyes, ha az első életév előtt vagy 10-12 éves kor után lép fel. Akkor súlyosabbak lehetnek a komplikációk. A kanyarót gyönyörűen lehet kezelni homeopátiás gyógyszerekkel. De ezt sajnos a gyerekorvosok nem tudják, mert ők azokat a kezelési módokat, amit mi homeopata orvosok alkalmazunk, nem ismerik. A kanyaró akkor válik veszélyessé, ha csak tünetileg, vakon kezelik. Pl. lázcsillapítóval és antibiotikummal. Ez a második érvem.

Kezelt valaha kanyarós eseteket?

Praxisom során már hosszú ideje nem láttam kanyarós megbetegedést. Ha találkozom egy esettel, természetesen homeopátiás gyógyszerekkel kezelem. Az utolsó kanyarós eset, kb. 10 évvel ezelőtt, a saját lányomé volt, aki minden komplikáció nélkül gyógyult meg.

Praxisában olt kanyaró ellen felnőtteket?

Nem, mivel meg vagyok róla győződve, hogy egy ilyen megbetegedést a homeopátiás módszeremmel eredményesen tudnék kezelni.

Vannak-e megbízható, hosszú utánkövetéses oltási tanulmányok?

Tudomásom szerint eddig csak egyetlenegy hosszú utánkövetéses tanulmány készült: Afrikában, Guinea-Bissauban. Aabynek és kollégáinak e tanulmánya hat évre terjedt ki, és az eredményeket 2000 – 2001 között hozták nyilvánosságra. Egy, a WHO által ajánlott négykomponensű oltást vizsgáltak meg. Tizenötezer gyermeket kísértek figyelemmel hat éven keresztül. Sajnos, hat év után kiderült – miután összehasonlították a halálozási rátákat –, hogy a beoltott gyerekek csoportjában kétszer gyakoribb volt a halálozás, mint a nem oltott csoportban. Ez az egyetlen hosszú utánkövetéses tanulmány. Sajnos nincs olyan kutatás, amely például autoimmun betegségek vagy az allergia arányait hosszú időintervallumra vonatkoztatva vizsgálná. Ez az oltásokat ellenző orvosok kritikája, akik az „Orvosok az oltások egyéni mérlegeléséért" (Ärzte Für Individuelle Impfentscheidung) nevű szövetségbe tömörültek, melynek székhelye Herdecke.

Miért nincs hosszú utánkövetéses tanulmány?

Először is, mert nagyon sok pénzbe kerülne. Másodszor, ezt a tanulmányt az oltásokat javasló szervek etikátlannak tartják, mert az a megrögzött véleményük, hogy etikátlan viselkedés valakitől a védőoltásokat megtagadni. Ezért nem lehet „dupla vak" összehasonlítási csoportot képezni az oltottak és a nem oltottak között. Csak marginális összehasonlítás van, az antropozófiai és a nem antropozófiai háztartások között. (3) Megmutatkozik, hogy az antropozófiai háztartásokban az influenzaszerű fertőzések, fülgyulladás, koszorúér-betegség és allergia aránya jelentősen alacsonyabb, mint az oltott csoportban. Azonban ilyen szigorú csoportosítás, mint amilyet az Afrikában készült tanulmánynál láthattunk, sajnos nem létezik. Az olyan családokban, ahol oltott és nem oltott gyermekek is vannak, megállapíthatjuk, hogy a nem oltottak sokkal egészségesebbek, mint az „agyonoltottak".

(3) A beoltottak és a nem beoltottak összehasonlításából egyértelműen kiderül, hogy a beoltottak sokféle olyan, részben krónikus betegségben szenvednek, ami nagyon nagy valószínűséggel a túlságosan korai és gyakori, kombinált oltásokra lehet visszavezetni. (Lásd az ehhez fűződő tanulmányokat: „salzburgi" és „Kron" tanulmány. – /Az említett tanúlmányt hamarosan közöljük/)

Van még egy harmadik pont is: feltételezem, hogy egy ilyen tanulmány talán az oltások hátrányaira is rámutatna. És ebben az esetben az oltóanyaggyártó rosszul járna. Kinek kellene egy ilyen hosszú utánkövetéses tanulmányt finanszíroznia? Mi, orvosok nem tehetjük meg, a szövetségi kormányoknak vagy a szövetségi egészségügyi hivatalnak nem áll ez érdekében; csak az oltóanyaggyártónak lenne erre pénze. Neki természetesen nem áll érdekében, hogy valami olyan derüljön ki, ami az üzletet negatívan befolyásolja.

Mivel magyarázható, hogy az oltások mellékhatásait ritkán észlelik, és egyáltalán, csak 2001 óta kötelező jelenteni azokat Németországban?

Erre tudok válaszolni. Először is, az oltások mellékhatásait és az oltáskárosodásokat nem ismerik az orvosok. Ha egy anya egy héttel az oltás után bejön, és azt mondja, hogy „Ön, doktor úr, beoltotta a gyermekemet és az most beteg". Akkor az orvos ezt válaszolja: „Ennek semmi köze nincs ahhoz az oltáshoz, amit én adtam be." Ha a mellékhatásokat és az oltási károsodásokat nem ismerik fel, akkor ugye nem is lehet jelenteni őket. Bár az oltást beadó orvosoknak az oltási komplikációt, illetve komplikációgyanús eseteket a német egészségügyi törvény értelmében 2001 óta jelenteniük kell, mégis csak kevesen tudnak e jelentési kötelezettségről. Ez a hivatalok oldaláról óriási mulasztás. Másodszor, az egészségügyi hivatal, illetve a Paul Ehrlich Intézet felé egy oltáskárosodás lejelentése nagyon nehézkes. Azt kell, hogy mondjam, hogy praxisomban szinte minden nap van egy oltáskárosodási eset. Sok órát töltök nyomtatványok kitöltésével, amikor oltáskárosodást jelentek be. Ezt nem fizetik meg nekem, fárasztó és terhes számomra. Ilyet az ember nem szívesen tesz. Ezért nem jelentik az oltás mellékhatásait és az oltási károsodásokat. És ha nem jelentik, akkor nincs mit összegyűjteni, és így statisztika sem készül. És ha nincs statisztika, akkor elmondhatjuk, hogy az oltásoknak nincsenek mellékhatásaik.

Miért nincsenek független egyetemi tanulmányok, amik ezt igazolnák?

Talán csodálkozni fog, ha elmondom, hogy az oltóanyaggyártók mindenhol, minden gyermekkórházban jelen vannak. Titkos érdekkapcsolat fűzi össze a „nagyon" hozzáértő professzorokat és az oltóanyaggyártókat. Ha egy gyerekkórházban végzik az oltási tanulmányt, akkor azt biztosan egy oltóanyaggyártó cég finanszírozza. Elképzelhetik, hogy egy ilyen tanulmány esetén semmi olyan eredmény nem születhet, ami az oltás ellen szólna.

De hogy általában az oltásoknak negatív és súlyos mellékhatásai lehetnek, azt az a tényállás is igazolja, hogy 2005 őszén a Hexavac nevű oltóanyagot – egy hexavalens, tehát hatkomponensű oltóanyagot – bevonták a piacról. A gyártó cég ezt azzal magyarázta, hogy az oltóanyagban a Hepatitis B elleni komponens nem volt elég hatásos. Korábban azonban legalább három közleményt adtak ki, melyek miatt az orvosi szakma igen kétkedve fogadta ezt a magyarázatot. A közlemények ugyanis rámutattak a nevezett oltóanyag és néhány kisgyerek halála közötti összefüggésre. Kollégáim és én is úgy sejtjük, hogy ez volt a valódi oka annak, hogy ezt az oltóanyagot kivonták a piacról.

A Robert Koch Intézet most egy tanulmányban a gyerekek korábbi haláleseteit akarja felderíteni.

Igen, Ön biztosan a TOKEN-tanulmányra gondol. Ezt a tanulmányt is három oltóanyaggyártó cég szponzorálja, így attól lehet tartani, hogy az eredményeket kozmetikázni fogják.

(4) Bizonyítottnak tűnik, hogy a csecsemőhalálozás a hatszoros védőoltás beadását követő két hétben a háromszorosára emelkedik. (Impf-Report 76/77, 2011 március/április, 34-35. oldal)

Az oltásokról tartott viták mostanság érzelmileg nagyon túlfűtöttek. Sőt, néhány hang azt követeli, hogy az oltáskritikus orvosok működési engedélyét vonják be.

Igen, ismerem ezeket a hangokat, természetesen figyelemmel kísérem a vitát. Abból indulok ki, hogy szabadságszerető, demokratikus jogállamban mindenki szabadon beszélhet arról, amiben hisz és amit tapasztal. Tényleg meg vagyok arról győződve, hogy az oltások nem sok jót tesznek, hanem inkább ártanak. Az oltások reményre építenek, amit már Pasteur is kijelentett. Mégis Pasteur a valósággal bizonyítottan nem volt tisztában. Száz évvel a halála után kinyitották a naplóját, és közzétették annak tartalmát. Kiderült, hogy kísérleteinek eredményeit – ha azok nem egyeztek elvárásaival – addig módosítgatta, amíg meg nem feleltek neki. Bedőltünk neki és a csalásainak.

Azt persze nem tagadhatja, hogy egy-egy oltás után a betegség elleni antitestek szintje mérhető a vérben. Hogy noha vannak, akik az oltásokra nem reagálnak, mégis tény, hogy a legtöbb beoltott ember a betegséget valóban nem kapja el.

Egy antitest a Robert Koch Intézet és a STIKO szerint is csak segédeszköz. Egy antitest-helyettes pedig nem nyújt biztos védelmet. Újra és újra bebizonyosodik, hogy egyesek „elegendő" antitest ellenére is megbetegszenek. Az immunológiában az immunrendszer celluláris ágát (TH-1, TH-2 sejtek) még túl kevéssé veszik számításba. Pedig a celluláris immunitás az autoimmun betegségek kifejlődésénél legalább olyan nagy szerepet játszik, mint az antitestek. Például a HIB oltás után a gyerekek kevésbé betegszenek meg HIB-ben, hanem inkább HIF-ben, ami a Haemophilus egy variánsa. Tehát nem a B típus okozza a betegséget, hanem az F típus. A súlyos meningitises esetek száma is ugyanannyi maradt. Csupán kórokozó-eltolódás következett be. Nincs független, megbízható, komoly tanulmány, mely az oltások hosszú távú hatásait vizsgálná.

Hogyan lehetne a vitát tárgyilagosítani?

Követelni kell a felelősöktől, hogy további megbízható adatokat gyűjtsenek azért, hogy az oltások körül kialakult helyzetet jobban át lehessen látni. Ehhez tartozik az, hogy (a Vigyázat: Orvos! c. könyvem 159. oldaláról idézek):

  • gyűjtsék és hozzák nyilvánosságra (!) az előforduló oltási mellékhatások adatait.
  • végezzenek hosszú ideig tartó, az oltások hosszú távú hatásait elemző vizsgálatokat, amelyeknél számításba veszik a lassabban kifejlődő betegségeket is (allergiák, autoimmun betegségek, például sclerosis multiplex)
  • hasonlítsanak össze oltott és nem oltott embercsoportok közötti vizsgálatokat, amelyeket erre a feladatra jelentkező független, feddhetetlen – ami azt jelenti, hogy a gyógyszeripartól független –, nem elkötelezett személyek végeznek.
  • hozzanak létre olyan bejelentőrendszert, amelyik a szülőket és az orvosokat egyformán bevonja, és mind a szülők, mind az orvosok igénybe vehetik (egyszerűsítés és átláthatóság).

(5) Vegyük figyelembe, hogy a lappangási vagy inkubációs idő nem csupán a fertőző betegségek megjelenésekor játszik szerepet, hanem az oltások mellékhatásainak megítéléséhez is elengedhetetlen. Ez az idő perceket, órákat, de heteket és hónapokat is jelenthet, de ezt eddig az orvosok, a betegek, sőt az oltásokat propagáló egészségügyi szervezetek is előszeretettel figyelmen kívül hagyták.

Manapság az oltások mellékhatásairól nem csak orvosok készíthetnek jelentést, hanem elméletileg természetgyógyászok, a kórházban dolgozó személyzet vagy akár a szülők is. Ez a gyakorlatban kétségkívül nagy segítség. De amíg az oltást beadó orvosok nem tanulják meg felismerni az oltások mellékhatásait és az oltáskárosodásokat, addig nem lesz megbízható statisztika. Elengedhetetlen, hogy a szülők beleszólási jogot kapjanak, és hogy a jelentési mód leegyszerűsödjön. Ezt az is indokolja, hogy egy szülő saját gyerekét jobban meg tudja figyelni, mint egy gyerekorvos. Ha a szülők azt mondják, hogy gyerekük teljesen megváltozott és fejhangon sír, illetve sírógörcse van az oltás óta, akkor az oltási károsodás. Ha ezt lesöpörjük az asztalról, akkor abból statisztikailag nem lesz oltáskárosodás. Követelésem az oltások teljes áttekinthetősége, hasonlóan ahhoz, ahogyan az amerikai VAERS rendszer (bejelentett oltási reakciók nyilvános adatbázisa) működik.

Az eredeti, 2006-ban készült interjú 2010 decemberéig a következő honlapon volt olvasható:
http://www.thieme.de/viamedici/medizin/krankheiten/impfen-pro-contra.html

Fordította: Tóth Krisztina


Hozzászólások  

 
+4 #19 csibimaci 2012-04-16 13:13
Szörnyű, hogy köteleznek az oltásokra! Ebben a témában, hogy úgy mondjam, nemrég estem le a falvédőről/kb.1 éve szedegetem össze az információkat/.A fiam 18 éves, már megkapott mindent sajnos, ami kötelező volt.Sőt én féltő szülő,még a kullancs által terjesztett agyhártyagyulladás ellen is beoltattam. Már nagyon bánom.Amikor megkapta a hepatitis oltásokat és a kullancsost /ez 1 éven belül volt:5 oltás!/kezdődtek a bőrtünetei.Állandóan vakarózik és sebes a bőre. Eddig nem múlt el. A lányom 10 éves lesz, a szerzett tudásom birtokában a többi /4 db/ kötelező oltásból nem kérünk!
Idézet
 
 
0 #18 Pep 2012-03-16 23:36
Van egy jó csapat a gyerekosztályon, ennyi. Amúgy Zalaegerszeg a "lehetőségek városa". Itt bármi megtörténhet, sőt még annak az ellenkezője is.
Idézet
 
 
0 #17 B. Lajos 2012-03-16 10:24
Kedves IE!

A felhozott érv sajnos nem bizonyít semmit. Zalában és más megyékben is elenyésző azoknak a szülőknek a száma akik egyáltalán elgondolkoznak az oltások mibenlétében. A magyar társadalom még mindig túl sokat vár el az intézményeitől. A védőoltásokat is egyfajta juttatásnak fogják fel az emberek, holott megtanulhattuk volna már, hogy semmi sincs ingyen. Az oltóanyagokat is a befizetett adóforintjainkból vásárolják meg.

Visszatérve a kimutatáshoz: Fontos lenne azt is látni, hogy hol mekkora volt a születések száma. Továbbá, a zalaegerszegi kórház is jobb fényben tüntethetné fel magát, miszerint „lám milyen jól végzik Ők a dolgukat" más kórházakkal ellentétben , holott egyáltalán nem nevezhető baba-mamabarát kórháznak sőt, ... (de ebbe most nem megyek bele). Azonkívül a csecsemőhalál nem egyenlő a bölcsőhalállal, vagy akár a hirtelen bölcsőhalállal. A másik fontos szempont pedig az, hogy nem lehet megmenteni minden újszülöttet. Most (bármilyen eretnekül is hangzik) mindenkit megpróbálnak megmenteni, olyan újszülöttet is akit nem lehet. Persze ideig óráig, legtöbb esetben 1-1.5 évig elhúzzák az elkerülhetetlent (gépentartással) de a vége a biztos halál lesz. Az ilyen és ehhez hasonló esetek ekkor már nem számítanak csecsemőhalálnak.
Mint ahogy már többször vita tárgya volt itt az oldalon is az, hogy a mi statisztikáink sem 100%-osak, mint ahogy egyik sem az, viszont a mieink annyiban pontosabbak, hogy 1920-ban voltunk mondjuk 9 millióan, most meg nagyjából 10 millióan. Tehát nagyságrendileg (a második világháború utáni növekedést leszámítva) egyenlő számú lakossággal számolhatunk. A belinkelt statisztika esetében érdekes lehet több évre visszamenőleg megnézni hogyan alakultak a számok. De ha az érdekel, hogy hol van a legtöbb oltásmegtagadó akkor én BP-re tippelek (lepapírozzák). De ez nem függ össze a nagyjából 2 milliós város, kirívóan alacsony (38 eset) csecsemőhalandóságával.

Csak, hogy tisztán lássunk dolgokat!
Idézet
 
 
0 #16 Igazság Egyetlen 2012-03-16 02:19
Egy érdekes grafikon a bölcsőhalál és Zala megye vonatkozásában.

Zala megyében szinte harmada a bölcsőhalál, mint a legrosszabb megyében.

Csupán a véletlen eredménye lenne, hogy ahol kevesebb az oltás, ott sokkal kevesebb csecsemő hal meg?

Zala megyében, ahol vélhetően legerősebb az oltástudatosság, (Nebáncs Egyesület), így alighanem legtöbb a tudatos oltásfelvevő szülő és objektív, igazságpárti orvos, ott majdnem harmada a csecsemőhalandóság, mint a legrosszabb adatot mutató megyében, holott az életszínvonal nem ott a legjobb.

letterapia.ucoz.com/.../...
Idézet
 
 
0 #15 leander 2011-12-15 10:38
www.nebancs.hu/grafikonok.html

Ajánlom ezeket a grafikonokat is. Csak ide nincs írva magyarázat, mindenkinek a saját kis buksijával kell kitalálnia, hogy mit jelentenek.
Idézet
 
 
+1 #14 Igazság Egyetlen 2011-12-15 06:52
Diftéria, ami az oltások hatására nem csökken, hanem meredeken megnő, 11. ábra:

oltasok.netii.net/.../

A 11. ábrán látható, hogy a diftériás megbetegedések száma jelentősen emelkedett 1977-ig, majd a következő két évben magától lecsökkent 73,5%-kal. Az WHO oltási program (EPI) keretében 1979-ben vezették be a diftéria elleni oltást. Ezután a diftériás esetek száma tovább csökkent 1980-ig, majd újból nőni kezdett. 1982-ig az előfordulási arány majdnem a 30-szeresére nőtt...

Most akkor vagy kétféle Diftéria oltás létezik, egyik amelyik valóban csökkenti a fertőzést a másik amelyik szándékosan növeli, vagy abszolút mindegy az oltás az adott fertőzés egészen más okokra vezethető vissza...
Idézet
 
 
+1 #13 Igazság Egyetlen 2011-12-15 05:23
Ezt találtam egy "rokon" oldalon, ami ugyancsak elgondolkoztató!
Idézet:

Lássuk, mennyire hatásos a mumpsz elleni vakcina, a minap találtam, svájci adat. 1999/2000-es járvány, kb. 50000 beteg, melyből kb. 75% minden szükséges oltást megkapott. Nincs mit hozzáfűzni, az adatok hivatalos forrásból: bag-anw.admin.ch/.../...
Idézet
 
 
+3 #12 Pep 2011-08-11 12:35
Néhány adat még (szabad cáfolni WHO statisztikákkal):
A fémallergia kialakulásának esélye oltással 71%, oltás nélkül 3%.
Járvány esetén 98%-ban azok halnak meg először, akik kaptak oltást.
Aki kap oltást, annak 68% esélye van arra, hogy valamilyen károsodása származik belőle.
Idézet
 
 
+4 #11 Pep 2011-08-11 12:31
Az oltásbizniszt az emberek félelmével csinálják, közben meg a gyógyszergyárak fizetik az orvosok továbbképzését. A gyógyszeriparnak semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy az emberek egészségesek legyenek.
Szülőként mindig a gyermek érdekében kell dönteni. Bűnt követnék el a gyermekemmel szemben, ha hagynám beoltani. Ha már választani kell a lelkiismeretfurdalás, és a hivatalos hercehurca között, akkor százszor is az utóbbit választanám. Mindezt persze békés formában, húzva az időt.
Egyszer úgyis feladják. A jogszabály megváltoztatása csupán politikai döntés. Időtartama kb.: 1 nap.
Idézet
 
 
+4 #10 Pep 2011-08-11 07:48
Becsüljük meg, hogy egy oltásokkal kisiklatott immunrendszerű gyermeknek mennyi tüneteket elnyomó gyógyszert kell majd venni mondjuk a következő 20 évben...
A szabálysértési büntetés ennél kisebb összeg, a kölök meg nagyobb eséllyel marad egészséges.
Ha támadnak, védekezni kell. Ha ez jogi úton történik, akkor úgy. Közeledünk egy szép naphoz, amikor mindez már nem lesz kérdés Magyarországon.
Idézet
 
 
+2 #9 ropcsike 2011-08-10 19:41
[quote name="klixa"]Elvileg 2 nap múlva kapja meg 6 hetes (vasárnap lesz 7 hetes) kisfiam a BCG oltást. Eddig bírtam húzni. Remélem addig valami történik. Mikor nem adható ez az oltás? Félek, hogy megváltozik a kicsi!

Oltás előtt kéretik elolvasni a vakcina tájékoztatóját!!!!!!!!!!!!

Idézem a BCG oltóanyag GYÁRI betegtájékoztatója 2 pontját!

TUDNIVALÓK A SSI BCG VAKCINA BEADÁSA ELŐTT

Ne alkalmazza a SSI BCG vakcinát
- ha allergiás (túlérzékeny) a készítmény bármely összetevőjére,
- ha lázas vagy generalizált bőrfertőzése van. Ilyen esetben az oltást el kell halasztani addig, amíg a láz vagy a fertőzés nem rendeződik.
- ha fertőzésekkel szemben csökkent ellenállóképességgel rendelkezik, vagy immunrendszere nem működik megfelelően.

Márpedig egy újszülött immunrendszere NEM fejlett, továbbá tételezzük fel, hogy allergiás, amíg ellenkezője be nem bizonyosodik!!

Ne a tűzoltáson gondolkodjunk, hanem a megelőzésen.Egyszerűbb!!
Idézet
 
 
+2 #8 Pep 2011-08-10 07:25
Kedves Klixa!
Örülök, hogy a gyermeked egészséges!
Ha a BCG oltás után bármi baja lesz neki, akkor már hiába jelented fel az orvost, az eső után köpönyeg.
Szeretném felhívni a figyelmedet a 2002. évi VI. törvényre. Európai, átvett anyag, úgyhogy első olvasásra érthető.
A törvény alapján Neked jogod van arra, hogy teljes körű tájékoztatást kapj az oltás lehetséges mellékhatásairól is. A tájékoztatás, amit írásban és szóban kapsz, nem teljes körű (ha az lenne, nem is ajánlanák). Ha aláírod a papírt, hogy olthatják a gyermekedet, akkor minden felelősséget magadra veszel. Onnantól Te viseled a lehetséges következményeket is.
Ha picit megfázik a gyerkőc, akkor sem oltanak - egy ideig. Előbb-utóbb azonban korrekt döntést kell hoznod, vagy hagyod, hogy helyetted döntsenek.
A kérdés, hogy oltsunk, vagy ne oltsunk, avagy féljünk mi, vagy féljenek ők.
Idézet
 
 
+1 #7 klixa 2011-08-10 00:29
Elvileg 2 nap múlva kapja meg 6 hetes (vasárnap lesz 7 hetes) kisfiam a BCG oltást. Eddig bírtam húzni. Remélem addig valami történik. Mikor nem adható ez az oltás? Félek, hogy megváltozik a kicsi! Most vidám, életerős, mindig mosolyogva ébred, mindig nevet, "beszélget" szinte sosem sír, a súlya is szépen gyarapszik! Csak anyatejet kap, kedvére szopizik, gügyörészik.
Ha az oltást követően változik a kicsi, fel lehet jelenteni az oltást beadó orvost?
Idézet
 
 
+10 #6 Pep 2011-06-01 07:31
A fiamnak a BCG oltás helyén még 8 hónapig volt gennyes duzzanata. Most már tudom, hogy ez a kezdődő fémallargia jele. Beoltották az engedélyem nélkül, azóta meg feljelentgetés, ilyen-olyan határozat, végzés, bírságolás mert megtagadtam az MMR oltást...
Nos, én ebből nem kérek! Megalázónak, jogtalannak élem meg az egész eljárást, és akár az utcára is hajlandó vagyok kimenni tüntetni, ha ez nem változik meg idén.
Ha
Idézet
 
 
+1 #5 pixlala 2011-05-31 22:09
Nincs ráírva az ominózus élelmiszerre, hogy meg kell venni! ... Érdekes színfolt lehet, hogy vajon melyik hivatali szervünk felügyeli az élelmiszerek tisztaságát és a bele kerülő adalékanyagokat? Lehet találgatni! :P ;-)
Idézet
 
 
+2 #4 Terjéki Nóra 2011-05-31 21:55
Tekintve, hogy az élelmiszereink gyakorlatilag már nem élelmiszerek, viszont elképesztő mennyiségű méreg kerül a bőrön, tüdőn, tápcsatornán keresztül belénk, amit nem győz a szervezet kiméregteleníteni, ezen sajnos egyáltalán nincs smit csodálkozni. Az orvosszakértőnk szerint ma nincs olyan 5 évnél idősebb gyerek az országban, akin ne mutatkozna keződő szív- és érrendszeri betegség, és nincs olyan 12 évnél idősebb gyerek, akinél ne jelentkeznének a kezdődő csontritkulás jelei. Döbbenet. Ő gyermekgyógyász főorvos egyébként, több mint 30 éve... Most már nem engedhetjük meg azt a luxust magunknak, hogy ne tájékozódjunk MÉLYSÉGÉBEN a témában, és hogy ne tegyünk meg mindent az egészségünkért. Én bő három éve óta fogyasztok sejttápláló, méregtelenítő táplálékkiegészítőt (mikroalgásat), és most egy hónapig nem foglalkoztam vele, alig ettem belőle, és amikor újra elkezdem, alig győztem pihegni az újabb méregtelenítési tünetektől. Egy hónap alatt újra tele lettem csomó méreganyaggal... 30 éves vagyok... Durva.
Idézet
 
 
+1 #3 pixlala 2011-05-31 21:34
Kedves fanomagdolna!

Rossz medicinától várja a megoldást a bajokra! A problémát előidézőktől sohasem lehet várni a megoldást! Az újkori allopátia tüneti-elnyomó kezeléssel mahinál. Mivel nem látja az előidéző okot, ezért nem is képes gyógyítani azt. Átmeneti javulást el-el ér, de a betegség egyre mélyebb, ez által súlyosabb lesz. - Jelenleg ott tartunk, hogy a nyilvánvaló kiváltó okokat nem ismeri el az orvostársadalom döntő többsége. Mint már sokan leírták, egy óriási dogma áll a megoldás útjában. A dogmákat nehéz legyőzni, főleg akkor ha már felépült! - Az általános orvoslás választ sem tud adni, de gyógymódot sem! Javaslom, hogy keressen fel egy homeopata (vagy egyéb alternatív orvoslásban jártas) orvost!
Idézet
 
 
+4 #2 fanomagdolna 2011-05-31 20:51
:oops: Amit fel szoktunk tenni kérdést, hogy egy nem oltott gyerek miért nem mehet közösségbe? Hiszen ő van veszélyben, ha a többiek hordozzák a vírust, de nem betegednek meg....A választ senki nem tudta...jó gondolkodást!
Idézet
 
 
+4 #1 fanomagdolna 2011-05-31 20:48
:cry: négyszeres anyuka, és kezdő nagymama ként eddigi tapasztalatom : oltás után igenis jön a betegség, nehézlégzéses panaszok, allergia.MOst Bence fiammal járok pullmanológia rendelésre, a doktornő szerint mindeki allergiás lesz csak az a kérdés mikor....eléggé elborzasztó, hog :cry: y 17 éves fiam ma már asztmás, alergiás, szivbillentyű eltérést, és magas vérnyomást tud a listáján, annak ellenére, hogy sportol 9 éves kora óta(jelenleg nem tudja folytatni)és idehaza egészséges házikosztot fogyasztunk. a doktornő szerint egy éve olyan gyógyszert szed(másik pulmanológus rceptje) amit azóta ....(egyéb mellékhatásai miatt nem javasolják.... és csak 18 év felett szedhető.A kisunokám esetében megkérdeztük, miért oltják az újszülöttet tetanusz ellen? mennyi az esélye, hogy fertőződik? nincs válasz...kell... már azzal fenyegetőztek, hogy feljelentenek, mert 3 hónaposan még nem volt meg az első BCG-je, az oltás után tályog alakult ki a kis vállán, amit két hete műtöttek, borsónyi lyuk tátongott a pici vállán. Mellékesen a körzeti kórházban azt mondták a műtét előtt 6 óráig nem ehet semmit...egy csecsemő....hogy magyarázom meg neki, hogy nem ehet? volt másik kórház, ahol eltekintettek a koplalástól és néhány nap múlva műtötték. Mindenkinek sok szerencsét! Oltásmentességet!
Szabadságot!
Idézet
 

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

0